088 - 800 2000

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Wanneer start mijn abonnement?

    We streven er naar binnen 3 werkdagen het abonnement te verwerken. Je ontvangt tot die tijd op het opgegeven e-mailadres een tijdelijk wachtwoord waarmee je kunt inloggen op mijn.dvhn.nl en in onze app DVHN Krant om de krant digitaal te lezen. Zodra je abonnement definitief is verwerkt ontvang je daarvan een schriftelijke bevestiging. Indien je abonnement niet verwerkt kan worden dan word je daarvan op de hoogte gesteld.

  • Stopt mijn proefabonnement automatisch?

    Ja. Een proefabonnement wordt altijd voor een bepaalde periode afgesloten. Wanneer die periode is afgelopen, stopt het proefabonnement automatisch. Wanneer je proefabonnement bijna afloopt ontvang je bericht van ons met een aanbod voor een doorlopend abonnement. Lees de volledige voorwaarden.

  • Is er ook een app voor mijn telefoon of tablet?

    Jazeker! Met de app DVHN Krant heb je (wanneer is afhankelijk van je abonnementsvorm) toegang tot onze digitale editie op tablet, smartphone of desktop. Je leest de krant in zijn vertrouwde, herkenbare vorm op je scherm en kunt op ieder artikel inzoomen. Lees hier meer over onze digitale producten. 

  • Wat is jullie verspreidingsgebied?

    Het verspreidingsgebied van Dagblad van het Noorden beslaat de provincies Groningen en Drenthe. Bij abonnementen buiten ons verspreidingsgebied worden portokosten in rekening gebracht (behalve voor Friesland) en ontvang je de krant minimaal één dag later. Op maandag vindt geen postbezorging plaats. Voor proefabonnementen is geen bezorgen mogelijk buiten het verspreidingsgebied. 

  • Stopt mijn doorlopende abonnement automatisch?

    Nee, je abonnement geldt tot wederopzegging. Een opzegging moet minimaal één maand voor het verstrijken van de lopende betaalperiode bij ons binnen zijn. Lees de volledige voorwaarden.

  • Kan de prijs van het abonnement zomaar aangepast worden?

    Nee, voor de eerst overeengekomen abonnementsperiode geldt het tarief zoals op deze pagina staat vermeld. Na deze periode behoudt Dagblad van het Noorden zich het recht voor om het abonnementstarief te wijzigen. Indien je het niet eens bent met de prijsaanpassing, heb je het recht het abonnement te beëindigen met een opzegtermijn van één maand. Lees de volledige voorwaarden.

  • Hoe kan ik een abonnement beëindigen?

    Wil je je abonnement opzeggen? Dan dient de opzegging minimaal één maand voor het begin van een nieuw kalenderkwartaal* bij ons binnen te zijn. Dit kun je doen door een e-mail of brief te sturen of door dit telefonisch door te geven. Lees de volledige voorwaarden. *Kalenderkwartaal = januari t/m maart, april t/m juni, juli t/m september en oktober t/m december.

  • Staat je vraag er niet bij?

    Ga naar onze uitgebreide servicedesk op mijn.dvhn.nl of bel ons op 088-800 2000 (lokaal tarief)

  • Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?